zondag 4 april 2010

Patroontjes genoeg!



Ik vond hem zo leuk toen ik het boek zag, maar wilde het nog eventjes afwachten. Ik had al veel patronen van Fm, maar het boek alleen was al leuk. De verleiding was dus ook moeilijk te weerstaan toen velen het erover hadden dat ie zo mooi was. Heb deze week dus uiteindelijk de knoop doorgehakt en hem besteld samen met de abc 104. Er staan er veel in die ik al heb, maar er zitten er ook een paar bij die nog niet bij mijn verzameling zitten. Echt een heel leuk boek. Gisteren ook nog de nieuwe bizz kids erbij, ik ben weer helemaal blij!

3 opmerkingen:

  1. Hoi hoi,

    Dat linkse boek dat ken ik niet, staan daar ook allerlei patronen in dan of zit het bij de Bizz kids.
    Heb de b-kids nog niet gezien is niet meer te koop op de markt, er zijn nog maar zo weinig kramen met stof.Wel jammer hoor.

    Fijne avond en succes met je naaiwerk.
    Groetjes Stina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wauw!!! jij kan weer lekker verder!! ben weer benieuwd wat je gaat maken ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Inspiratie genoeg met dat boek en de Bizzkids zal wel weer heel leuk zijn!!

    Groetjes, Collie

    BeantwoordenVerwijderen